Servicii complete de arhivare documente

Păstrarea documentelor în siguranță și accesibile benficiarilor este foarte importantă. Serviciile noastre pun la dispoziție depozite specializate și destinate arhivelor, dotate cu sisteme de siguranță și monitorizare de ultimă generație, astfel încât păstrarea documentelor să fie la cele mai înalte standarde.

Accesarea fondului arhivistic

Accesarea fondului arhivistic de către beneficiar se poate realiza cu ușurință, din depozitele noastre securizate și monitorizate.

Consultanță arhivistică

Consultanța arhivistică presupune informarea și aducerea la cunoștință a reglementărilor în vigoare, a normelor de păstrare și stocare a datelor.

Distrugere confidențială

Având în vedere rigorile legislației în domeniu și regulile de păstrare a documentelor, vă susținem cu privire la selecționarea fondului arhivistic pe care-l dețineți.

Arhivare efecte personale

Păstrarea și stocarea efectelor personale în depozite de specialitate este o soluție rentabilă, deoarece oferă securitate excelentă și un spațiu accesibil.

Arhivarea în cutii de arhivare

Cutiile de arhivare sunt benefice pentru a reduce costurile cu privire la arhivarea documentelor, cât și la eliberarea spațiilor de depozitare din birouri.

Legătorie de documente

Ordonăm actele astfel încât depozitarea și căutarea lor să fie cât mai facilă. Un dosar este constituit fie dintr-un document de o filă, fie mai multe documente.

Prelucrare arhivistică

Prelucrarea arhivistică oferă un acces fizic mult mai ușor la colecțiile arhivistice. Conservarea corectă a arhivei permite o bună gestionare a colecțiilor arhivate.

Arhivare electronică

Preluarea datelor într-un sistem de prelucrare automată presupune scanarea, indexarea, stocarea pe suporturi de memorie și regăsirea arhivei.

Depozitarea arhivei

Prestăm activități de păstrare și conservare a arhivei. Depozitul nostru este proiectat și dotat în acest scop, în conformitate cu reglementările Arhivelor Naționale.

Organizarea arhivei

Organizarea fondurilor arhivistice se face în conformitate cu Legea 16/1996 a Arhivelor Naționale și a Ordinului de zi pe Unitate a MAI, nr. 137/2013.

Echipa

Personal cu experiență în domeniul arhivării

Echipa Arhiv Construct AEG este expertă în domeniul managementului documentelor. Adoptăm o abordare strictă pentru implementarea structurii arhivistice care să fie accesibilă, sigură și personalizată întotdeauna pentru a satisface nevoile specifice ale fiecărui client. În domeniul managementului documentelor, arhivarea profesională este una dintre competențele noastre principale. Serviciile oferite cuprind o gamă variată, personalizate pe cerințele clare ale clientului nostru. Arhivele noastre sunt echipate cu o tehnologie de ultimă oră și vor asigura astfel securitatea maximă, cât și protecția fizică a documentelor.

Protecția datelor

Serviciile noastre de protecție a datelor includ, de asemenea, programe personalizate de preluare, livrare și rotație de documente concepute pentru a răspunde nevoilor organizației dumneavoastră.

GDPR

Serviciile noastre respectă confidențialitatea datelor documentelor dumneavoastră, și respectă prevederile legale GDPR. De altfel, procesul de distrugere confidențială a documentelor este confirmat de un certificat atestat.

Domeniul public și privat

Lucrăm cu firme atât din domeniul privat, cât și din domeniul public, satisfăcând fiecare nevoie și cerință deoarece, pentru noi, acest domeniu nu este doar un serviciu, ci și o responsabilitate a siguranței.

Auditare internă

Periodic ne asigurăm prin audite interne că standardele de management a arhivelor și de profesionalism sunt respectate de către toți angajații

Protecție și siguranță a arhivei

Misiunea noastră este să oferim servicii de arhivare documente în siguranță și fără griji pentru compania sau instituția dumneavoastră

Confidențialitatea datelor

Sistemul de arhivare oferit presupune securizarea datelor personale, pentru un grad de confidențialitate maximă

Ce ne motivează?

Orientarea către nevoia clienților

Misiunea noastră este reprezentată de orientarea către clienții noștri și oferirea de servicii la standarde înalte, pentru o experiență cât mai plăcută în relația cu beneficiarii serviciilor Arhiv Construct AEG. Serviciile noastre sunt acreditate conform standardelor arhivistice, iar echipa noastră de consultanți primește instruire periodică pentru a oferi cele mai bune informații cu privire la acest domeniu. Experiența arhivistică ne plasează în topul celor mai bune și mai de încredere companii de arhivare de pe piață.

Echipa Arhiv Construct AEG oferă informații, experiență și infrastructură de cea mai bună calitate pentru un proces al managementului arhivistic la standardele legale. Din momentul în care documentele dumneavoastră ajung la noi, acestea sunt trimise, securizate și li se alocă un spațiu de stocare specific și sigur. Vă putem oferi rapoarte periodice de inventar instantanee pentru a putea ține evidența arhivei dumneavoastră. De asemenea, oferi sfaturi și recomandări cu privire la programele și normele de păstrare aplicabile documentelor dumneavoastră și vă informăm periodic când documentele trec de termenul de expirare.

Păstrarea documentelor în siguranță și accesibile beneficiarilor este foarte importantă.

Serviciile noastre pun la dispoziție depozite specializate și destinate arhivelor, dotate cu sisteme de siguranță și monitorizare de ultimă generație, astfel încât păstrarea documentelor să fie la cele mai înalte standarde.

Cum suntem?

Caracteristicile companiei noastre

Pe măsură ce lucrăm cu companii dintr-o gamă largă de domenii – din sectoarele medicale și academice, până la cele financiare și juridice – serviciile noastre de arhivare a datelor sunt caracterizate printre cele mai de încredere din industrie.

Soluții în conformitate cu normele legale

Gestionarea documentelor care implică date extrem de sensibile trebuie să îndeplinească în prezent standarde ridicate. Există reglementări legale stricte pentru manipularea datelor cu caracter personal, de aceea, este cu atât mai important să stabiliți în timp util standarde ridicate de securitate și protecție a datelor, mai ales când vine vorba de procesarea și distrugerea datelor.

Costuri competitive și accesibile

Dacă o întreprindere optează pentru implementarea și gestionarea arhivelor de documente de afaceri interne, va trebui să achiziționeze și să implementeze o tehnologie de securitate costisitoare, o infrastructură complexă și o organizație care să inducă modificări. Acest cost și efort pot fi evitate în totalitate prin încredințarea unui furnizor de servicii specializat în sarcinile de gestionare a documentelor.

Soluții inteligente de securitate

Chiar și în era digitală, majoritatea organizațiilor trebuie să păstreze documentele fizice. Întreprinderile caută mereu soluții de stocare mai flexibile, dar acest lucru necesită instrumente mai inteligente de gestionare a înregistrărilor și serviciilor de stocare în afara locului. De aceea, Arhiv Construct AEG este soluția optimă pentru arhivarea documentelor dumneavoastră.

Contact Rapid

0762 357 730

Strada Martir Ștefan Mariș Nr. 2, Timișoara 300740

Luni–Vineri 10:00 - 18:00

Solicită Oferta

Pentru conveniență, solicită oferta prin formularul de pe pagina de contact

© 2020 Arhiv Construct Srl., Timișoara