Distrugere confidențială

Arhiv Construct AEG vă pune la dispoziție consultanți cu experiență în vederea distrugerii confidențiale a documentelor. Având în vedere rigorile legislației în domeniu și regulile interne de păstrare a documentelor, personalul nostru specializat vă va anunța periodic și în timp optim cu privire la selecționarea fondului arhivistic pe care-l dețineți.

Despre

Necesitatea distrugerii confidențiale

Păstrarea confidențialității documentelor este una din cele mai importante criterii în stocarea acestora într-o arhivă, deoarece datele importante companiei pot fi divulgate dacă ajung în locuri neacreditate pentru arhivare.

Politici GDPR

Politicile GDPR au fost concepute pentru a ține cont de evoluția tehnologiei. Aceste politici sunt actualizate cu fiecare ocazie, fapt care duce la ridicarea rigurozității acesteia cu privire la datele personale sau confidențiale. Echipa noastră respectă aceste reglementări și dispune de o tehnologie și securitate la cel mai înalt nivel, pentru a vă proteja documentele și bunurile arhivate de orice amenințare asupra divulgării de informații.

Distrugere confidențială documente

Documentele care au o valoare ridicată sau date confidențiale, prezintă o provocare pentru organizații, deoarece acest lucru trebuie să prezinte o confirmare de distrugere. Furnizarea unui act care poate dovedi distrugerea confidențială a documentelor este importantă, fiind și o dovadă de profesionalism.

Pentru firme și instituții publice

Multe întreprinderi sunt obligate prin lege să păstreze informații confidențiale despre clienți, precum și datele angajaților sau ale companiei pentru o perioadă definită de timp. Există numeroase înregistrări de afaceri care ar trebui să fie menținute timp de cel puțin șapte ani, cre pot include acorduri de angajat, documentație de împrumut de afaceri, documente de litigii, precum și rapoarte generale și înregistrări de cheltuieli, inclusiv cheltuieli generale și taxe de consultare profesională.

O strategie pe termen lung

Alte documente pot fi păstrate pentru o perioadă mai scurtă, mai lungă sau o perioadă nedeterminată și este important să știți ce cerințe legale sunt aplicate pentru ca firma dumneavoastră sa nu fie doar conform legii, ci și bine organizată din punct de vedere al arhivei. Menținerea regulată a depozitelor și eliminarea în siguranță a documentelor vechi pot contribui la reducerea riscului de scurgere de informații și divulgarea datelor importante. Riscurile de păstrare a documentelor vechi care conțin date sensibile pot fi ridicate – ducând la furturi de identitate, fraudă și pierderi financiare potențiale sau daune de renume.

Combaterea “phishing-ului” în instituții 

Documentele vechi nu trebuie aruncate în coșul de reciclare. Hârtia liberă este adesea nesupravegheată înainte de a fi reciclată și poate ajunge pe mâinile oricui, astfel că informațiile pot fi divulgate. Indiferent dacă sunt intenționate sau neintenționate, scurgerile de informații pot fi un motiv infracțional. Este important să mențineți o regularitate asupra verificării termenelor documentelor, cât și organizarea acestora. De aceea este bine ca pentru distrugerea documentelor să apelați la experți, deoarece aceștia vă pot garanta, în scris, distrugerea acestora.

Ce beneficii aduce distrugerea confidențială a documentelor?

Apelarea la companii specializate pentru distrugerea confidențială a documentelor este importantă, deoarece astfel puteți avea garanția că datele și informațiile companiei nu sunt compromise sau divulgate. După distrugerea documentelor, vi se eliberează un certificat de distrugere pentru a avea în vedere finalizarea procesului.

După finalizarea procesului de distrugere, în baza Legii 211/2012, deșeurile de hârtie vor fi predate către firme autorizate în colectarea și reciclarea acestora.

Distrugerea confidențială a documentelor se recomandă să se realizeze cât mai repede de la expirarea documentelor pentru a se evita costurile directe sau indirecte legate de depozitare.

Un alt beneficiu al distrugerii confidențiale, este dat de faptul că, echipa noastră informează constant asupra termenelor de expirare a depozitării documentelor, astfel că, prin eliminarea celor care au depășit termenul de păstrare, costurile aferente depozitării arhivei se reduc și se reorganizează spațiul arhivei, creându-se loc pentru alte documente.

Arhiv Construct AEG oferă companiilor și colaboratorilor săi, serviciu de distrugere confidențială a documentelor, asigurând în același timp o securitate optimă. Serviciile noastre se potrivesc perfect pentru întreprinderile care doresc protecția datelor și a informațiilor aferente documentelor. Distrugerea documentelor se realizează în conformitate cu cerințele legale. Asigurăm pe deplin siguranța proceselor de distrugere a documentelor cât și faptul că datele și informațiile acestora rămân confidențiale.

Contact Rapid

0762 357 730

Strada Martir Ștefan Mariș Nr. 2, Timișoara 300740

Luni–Vineri 10:00 - 18:00

Solicită Oferta

Pentru conveniență, solicită oferta prin formularul de pe pagina de contact

© 2020 Arhiv Construct Srl., Timișoara