Depozitare arhivă Timișoara

Arhiv Construct AEG prestează activități de păstrare și conservare a arhivei, în depozite care au strict această destinație. Depozitul nostru este proiectat și dotat în acest scop, în conformitate cu reglementările Arhivelor Naționale.

Depozitarea arhivei poate fi pe termen scurt sau pe termen nelimitat. Serviciile includ un sistem complet de securitate, catalogare și prelucrare a datelor care vă permite să accesați rapid documentele importante stocate în depozitele noastre.

Necesitatea depozitării documentelor într-un loc specializat și securizat este tot mai mare, deoarece documentația și actele unei firme se acumulează. Depozitarea acestora într-un loc necorespunzător poate duce la degradarea lor sau la scurgerea de informații importante aferente acestora, fapt care poate duce la infracțiune și încălcarea securității personale sau a companiei/organizației. Apelarea la servicii de depozitare sigure și securizate este cea mai bună soluție pentru documentele companiei dumneavoastră.

Z

Depozitele ARHIV CONSTRUCT AEG respecta toate standardele de securitate si confidentialitate

  • temperatura și umiditatea sunt monitorizate și actualizate 24/7
  • sisteme de alarmă și monitorizare 24/7
  • sisteme automate pentru detecția și stingerea incendiilor 24/7
  • autorizare ISU
  • planificare logistică executată de către specialiști
  • confidențialitate
  • managementul fodurilor arhivistice deținute în depozite este executat de către specialiști cu o bogată experiență în domeniu

Temperatura

Temperatura și umiditatea sunt monitorizate și actualizate 24/7

Sistem anti-incendii

Sisteme automate pentru detecția și stingerea incendiilor 24/7

Personal specializat

Managementul fondurilor arhivistice deținute de către specialiști cu o bogată experiență în domeniu

Sisteme de alarmă

Depozitele dispun de sisteme de alarmă și monitorizare 24/7

Confidențialitate

Asigurarea confidențialității datelor și a informațiilor

Planificare

Zone delimitate fizic care respectă principalele circuite funcționale ale arhivei în depozit: primire – pregătire, camere de lucru, depozite, sală de studiu și evacuare

Avantajele

Soluția optimă pentru depozitarea arhivei dvs.

Arhiv Construct AEG oferă un management performant al arhivei depozitate, datorită unei echipe de profesioniști, specializată și experimentată în servicii de arhivare. Depozitele Arhiv Construct AEG sunt soluția optimă pentru depozitarea arhivei dumneavoastră.

  • Evitați riscul nerespectării legislației în vigoare cu privire la arhivarea documentelor
  • Spațiul propriu destinat arhivei dumneavoastră poate fi transformat într-un spațiu practic și benefic companiei
  • Timpul angajaților dumneavoastră, destinat administrării arhivei, este simplificat
  • Garanția securității arhivării documentelor arhivate
  • Monitorizarea strictă a arhivei dumneavoastră
  • Organizarea corectă și fiabilă a documentelor arhivate
  • Pierderea și degradarea documentelor companiei dumneavoastră este un risc inexistent

Depozitarea și managementul documentelor arhivate

Toate intrările și ieșirile documentelor din depozit sunt monitorizate și semnalate în instrumentele de evidență corespunzătoare, pentru a menține siguranța și securitatea arhivei dumneavoastră la un nivel ridicat și riguros.

Pe toată perioada depozitării, managementul acestuia este o activitate complexă care necesită cunoștințe de specialitate pentru a asigura conservarea documentelor și accesul facil la ele. Documentele vor fi verificate periodic pentru a asigura siguranța lor fizică, fără a intervenii asupra lor urmele de degradare. Documentele arhivate trebuie păstrate în condiții reci, uscate și stabile de sezon, cu o expunere minimă la lumina naturală sau artificială și la un nivel ridicat de protecție împotriva dăunătorilor și poluării. De altfel, securitatea împotriva personalului neautorizat este foarte bine ridicat și bine pus la punct, pentru a evita problemele de divulgare a informațiilor din documentele arhivei.

Depozitarea documentelor în arhive acreditate este recomandată pentru companii din domeniul medical, imobiliar, bancar, instituții publice sau firme de avocatură. Accesarea documentelor se poate face mult mai ușor și mai sigur dintr-un loc bine organizat, decât din locuri nedestinate unei arhive. Oferim serviciu de livrare documente oricând aveți nevoie de consultarea acestuia, de altfel, se poate și la sediul arhivei, în sala desinată lecturării documentelor. Depozitarea documentelor se poate realiza atât în dosare de arhivare, cât și în cutii speciale destinate arhivării documentelor. Acest lucru se realizează în funcție de preferințele beneficiarului.

În urma efectuării colaborării cu echipa noastră, se vor stabili câteva procese care trebuie realizate documentelor, fiind o evaluare inițială a arhivei, precum:

  • Preluarea și asigurarea transportului documentelor de la sediul clientului
  • Realizare acțiuni de întreținere documente, în funcție de starea fizică a acestora, și anume desprăfuire și toaletare
  • Arhivarea fizică a documentelor care presupune prelucrarea din punct de vedere arhivistic, acest lucru făcându-se în cazul în care acestea nu sunt deja constituite în dosare conform legii Arhivării Naționale.

În urma prelucrării documentelor, următorul pas este organizarea fondului arhivistic rezultat, care, de altfel, presupune realizarea mai multor operațiuni, în vederea asigurării unei evidențe riguroase:

  • Ordonarea dosarelor conform Nomenclatorului Arhivistic sau a altor criterii stabilite de comun acord cu clientul
    Introducerea dosarelor în cutii de arhivă
  • Indexarea cutiilor care presupune realizarea opisului fiecărei cutii, etichetarea acestora și sigilarea lor
  • Depozitarea și ordonarea cutiilor pe rafturi în funcție de criteriile de ordonare stabilite

Contact Rapid

0762 357 730

Strada Martir Ștefan Mariș Nr. 2, Timișoara 300740

Luni–Vineri 10:00 - 18:00

Solicită Oferta

Pentru conveniență, solicită oferta prin formularul de pe pagina de contact

© 2020 Arhiv Construct Srl., Timișoara