Consultanță accesare fonduri financiare
(nerambursabile)

Încă din primul an de funcționare, economiștii noștri au accesat fonduri nerambursabile cu ajutorul cărora au utilat punctele de lucru cu tehnologie inovativă. În cel de-al doilea an de funcționare, respectiv 2018, rata de reușită a accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Guvernamental Start-Up Nation, a fost de 100% pentru un număr de peste 100 proiecte.

Arhivare Documente Timisoara

Arhiv Construct AEG oferă consultanță și îndrumare pentru realizarea planului de afaceri pentru programul de fonduri nerambursabile. Prin consultanța oferită, echipa de consultanță AEG, dorește să contribuie la deschiderea de noi orizonturi companiilor, mai ales celor mici, la început de drum, către inovație și progres în domeniul lor de activitate și să le ofere acces pe piața actuală.

Apelând la serviciile noastre de consultanță pentru Programul de Fonduri Europene Nerambursabile, beneficiați de o atenție sporită asupra detaliilor esențiale redactării planului de afaceri, cât și o monitorizare a activității dumneavoastră în parcurgerea pașilor aferenți până la depunerea planului.

Cu ajutorul serviciului nostru de consultanță, veți realiza un proiect concis, la subiect și cât mai elaborat asupra ideii dumneavoastră. Ulterior, proiectul este verificat și dezbătut, împreună cu dumneavoastră, pentru a putea fi finalizat în vederea predării la termenul limită.

Important

Pași utili pentru accesarea de fonduri europene

Pentru participarea la programele de Fonduri Europene Nerambursabile, fiecare antreprenor trebuie să urmărească programele care îl interesează, iar, echipa noastră de consultanți vă poate oferi cea mai bună îndrumare în acest domeniu. Experiența noastră ca beneficiari ai proiectelor este un plus adus celor care vor să apeleze la serviciile noastre de consultanță, aceștia având posibilitatea de a fi îndrumați de persoane participante în programele anterioare.

Participarea la un program de accesare a Fondurilor Europene, prezintă și o serie de provocări pe care clienții noștri le întâmpină, pe lângă oportunitățile de dezvoltare oferite de acesta, mai ales procesul de implementare a planului de finanțare. Acest lucru poate deveni o problemă reală, cât și un impediment în participarea în program, deoarece, dezvoltarea unui plan de afaceri este o condiție necesară. Pașii pe care participanții trebuie să îi urmez în realizarea planului de afaceri, necesită o atenție riguroasă și complexă asupra detaliilor și informațiilor ce trebuiesc completate în planul de finanțare.

Specialiști finanțare STARTUP Nation

Venim în ajutorul clienților noștri interesați de accesarea Fondurilor Europene cu experiența noastră în domeniu, o echipă de experți și cunoștințe specializate despre ceea ce presupune Programul de Finanțare Nerambursabilă Start-Up Nation.

Viziune

Colaborare pe tot parcursul programului

Cu fiecare proiect realizat și implementat, îmbogățim astfel experiența noastră profesională și ne perfecționăm în calitatea serviciilor oferite clienților noștri. De-a lungul timpului am dezvoltat o serie de tehnici și programe de concepere a proiectelor, stabilind un țel de la începutul colaborării: obținerea finanțării europene nerambursabile. Colaborând împreună cu dumneavoastră, pe baza ideilor și a nevoilor cerute, planul de afaceri realizat se va încadra cu ușurință în normele impuse de Ghidul Participantului la Programul de Finanțare Nerambursabilă Start-up Nation. Suntem alături de clienții noștri pe tot parcursul realizării și dezvoltării planului de afaceri, devenind astfel o echipă, deoarece planul de afaceri rezultat este și cartea noastră de vizită care ne definește experiența și ne recomandă profesionalismul.

Suntem alături de la A la Z

Compania noastră are în vedere dezvoltarea și ajutarea pe tot parcursul programului a beneficiarilor acestuia, în redactarea și realizarea planului de afaceri prin sprijin logistic, tehnic și strategic din punct de vedere administrativ. În vederea redactării planului, strategia noastră cuprinde și identificarea riscurilor, deoarece este vital să fie recunoscute, clasificate și evaluate. Ierarhizarea priorităților și nevoilor firmei, fac necesară gestionarea riscurilor pentru a asigura un viitor companiei.

Elaborarea planului de afaceri

Colaborând cu dumneavoastră pe tot parcursul programului, putem găsi conceptul ideal care satisface nevoile și cerințele dumneavoastră specifice pentru a realiza cea mai bună variantă a planului de afaceri.

Întocmirea documentelor

Oferim consultanță în accesarea fondurilor nerambursabile, cât și întocmirea gratuită a documentelor pentru Programul de Finanțare Europeană, plata efectuându-se numai după obținerea aprobării finanțării.

Contact Rapid

0762 357 730

Strada Martir Ștefan Mariș Nr. 2, Timișoara 300740

Luni–Vineri 10:00 - 18:00

Solicită Oferta

Pentru conveniență, solicită oferta prin formularul de pe pagina de contact

© 2020 Arhiv Construct Srl., Timișoara