Accesarea fondului arhivistic


Vă punem la dispoziție diferite modalități de accesare a arhivei:
Trimitem documentele scanat pe e-mail/fax, in cel mai scurt timp posibil
Aducem documentele in format fizic in cel mai scurt timp posibil
Studiul documentelor in camera de studiu din interiorul depozitului
Posibilitatea preluarii formatului scanat al intregului fond arhivistic
Pentru accesarea fondului arhivistic, trebuie să transmiteți solicitare on-line.
În cel mai scurt timp, veți primi solutionare la solicitarea de accesare.
Simplifcăm accesul în fondul arhivistic
Accesarea fondului arhivistic de către beneficiar se poate realiza cu ușurință, din depozitele noastre securizate. Monitorizarea documentelor și înregistrarea accesării acestora se face în permanență, astfel că riscul de nerespectare a datelor confidențiale este nul. Echipa noastră dispune de o instruire specializată în monitorizarea și securitatea datelor confidențiale, pentru ca experiența dumneavoastră în cadrul arhivei noastre să fie una sigură și fără griji.

Accesarea fondului arhivistic
Modalități de accesare fond arhivistic
Punem la dispoziție diferite modalități de accesare a arhivei:
- Trimitem documentele scanate pe e-mail/fax, în cel mai scurt timp posibil.
- Aducem documentele în format fizic în cel mai scurt timp.
- Oferim posibilitatea preluării formatului scanat al întregului fond arhivistic.
Importanța arhivării documentelor în companiile românești este în continuă creștere. Prin urmare, necesitatea de a respecta o mulțime de cerințe și reglementări legale în ceea ce privește stocarea și gestionarea datelor poate constitui o provocare.
Cu toate acestea, majoritatea companiilor nu au cunoștințele și echipamentele necesare pentru a răspunde corect acestei cerințe. Arhivarea securizată a documentelor duce inevitabil la un efort administrativ sporit și va conduce astfel la costuri.
Odată cu creșterea constantă a volumului de informații, companiile se confruntă din ce în ce mai multe probleme în a găsi soluții potrivite de arhivare care să le permită să stocheze date importante și să le facă accesibile pentru utilizarea viitoare. La început, companiile s-au bazat în principal pe arhive fizice, dar în zilele noastre și-au îndreptat atenția către servicii profesionale de arhivare electronică datorită numeroaselor avantaje ale acestuia.
Ne străduim să oferim clienților noștri servicii eficiente și personalitate. Expertiza noastră vă ajut să vă păstrați informațiile organizate, sigure și accesibile. În calitate de client Arhiv Construct AEG, aveți acces complet, rapid și sigur la documentele dumneavoastră arhivate.