Accesarea fondului arhivistic

Un avantaj esențial al colaborării cu Arhiv Construct AEG, îl constituie facilitățile pe care le oferim în accesarea fondului arhivistic. Livrăm documentele solicitate în cel mai scurt timp, atât fizic, cât și electronic, indiferent de distanță.

Vă punem la dispoziție diferite modalități de accesare a arhivei:

N

Trimitem documentele scanat pe e-mail/fax, in cel mai scurt timp posibil

N

Aducem documentele in format fizic in cel mai scurt timp posibil

N

Studiul documentelor in camera de studiu din interiorul depozitului

N

Posibilitatea preluarii formatului scanat al intregului fond arhivistic

Pentru accesarea fondului arhivistic, trebuie să transmiteți solicitare on-line.

În cel mai scurt timp, veți primi solutionare la solicitarea de accesare.

Simplifcăm accesul în fondul arhivistic

Accesarea fondului arhivistic de către beneficiar se poate realiza cu ușurință, din depozitele noastre securizate. Monitorizarea documentelor și înregistrarea accesării acestora se face în permanență, astfel că riscul de nerespectare a datelor confidențiale este nul. Echipa noastră dispune de o instruire specializată în monitorizarea și securitatea datelor confidențiale, pentru ca experiența dumneavoastră în cadrul arhivei noastre să fie una sigură și fără griji.

Inventarierea documentelor și a materialului arhivat în depozit, se face după anumite criterii impuse în Nomenclatorul Arhivelor Naționale, astfel că accesarea acestora se poate realiza mult mai ușor și mai sigur de către persoanele competente.
Datorită bazei și structurii logistice de care dispunem, cât și de personalul calificat, accesarea fondului arhivistic depozitat în sediile noastre este ușor de accesat, și, totodată, bine securizat, neavând acces decât persoanele autorizate.

Accesarea fondului arhivistic

Modalități de accesare fond arhivistic

Punem la dispoziție diferite modalități de accesare a arhivei:

  • Trimitem documentele scanate pe e-mail/fax, în cel mai scurt timp posibil.
  • Aducem documentele în format fizic în cel mai scurt timp.
  • Oferim posibilitatea preluării formatului scanat al întregului fond arhivistic.

Importanța arhivării documentelor în companiile românești este în continuă creștere. Prin urmare, necesitatea de a respecta o mulțime de cerințe și reglementări legale în ceea ce privește stocarea și gestionarea datelor poate constitui o provocare. 

Aspectul protecției datelor joacă un rol crucial în această privință: organizațiile de astăzi trebuie să acorde prioritate protejării propriilor documente și a clienților lor deopotrivă.
s

Cu toate acestea, majoritatea companiilor nu au cunoștințele și echipamentele necesare pentru a răspunde corect acestei cerințe. Arhivarea securizată a documentelor duce inevitabil la un efort administrativ sporit și va conduce astfel la costuri.

Odată cu creșterea constantă a volumului de informații, companiile se confruntă din ce în ce mai multe probleme în a găsi soluții potrivite de arhivare care să le permită să stocheze date importante și să le facă accesibile pentru utilizarea viitoare. La început, companiile s-au bazat în principal pe arhive fizice, dar în zilele noastre și-au îndreptat atenția către servicii profesionale de arhivare electronică datorită numeroaselor avantaje ale acestuia.

}
Organizarea tuturor arhivelor se face conform criteriilor menționate în Legea Arhivelor Naționale. Astfel, găsirea rapidă a locului în care se află documentele depozitate este mult mai ușoară – în funcție de perioadă, tip de documente, departament, cel care a emis actul etc.

Ne străduim să oferim clienților noștri servicii eficiente și personalitate. Expertiza noastră vă ajut să vă păstrați informațiile organizate, sigure și accesibile. În calitate de client Arhiv Construct AEG, aveți acces complet, rapid și sigur la documentele dumneavoastră arhivate.

/
Procesele noastre vă garantează trasabilitatea completă a înregistrărilor dvs. fizice. Gestionarea și păstrarea înregistrărilor este o profesie în sine, care necesită abilități și expertiză specializată, inclusiv arhivare, organizațională, logistică, IT, sau reglementare.
Oferim un supliment complet de servicii de arhivare a documentelor, gestionând ciclul de viață al arhivei înregistrărilor dvs. de la digitalizare și stocare, până la distrugere. O soluție la cheie care va avantaja afacerea dvs.